Information om vores håndtering af situationen med coronavirus (COVID-19)

Vi åbner igen pr. 8. juni kl. 12 og er klar til at byde dig velkommen. Vores gæsters og personales sikkerhed betyder meget for os – og vi går ikke på kompromis, men følger myndighedernes retningslinjer, så du som gæst kan føle dig tryg i vores hænder.

 

Info til vores gæster

Vi opfordrer alle gæster til at tage sine forbehold og respektere afstandtagen og bidrage til, at nedenstående retningslinjer overholdes.

 

Sådan passer vi på dig:

Vi holder afstand

  • Reception og lobby: Vi afmærker afstande ud fra reglen om 1 meters afstand. Vi henstiller til, at man henvender sig kun 1 person ved skranken for at checke ind/ud, særligt ved gruppebookinger.
  • Elevatorerne: Vi beder vores gæster om at benytte elevatorerne alene eller kun sammen med mennesker, som de bor på værelse sammen med. Derudover henstiller vi til, at man også bruger trappen. Tag også gerne hensyn til dårligt gående, gæster med kufferter, osv. Vi håber på jeres forståelse for ekstra ventetid ved elevatorerne.
  • Buffet og café BAR50: Vi serverer morgenmadsbuffet og følger myndighedernes retningslinjer for sikker afstand og god håndhygiejne. Der vil ikke være mulighed for siddepladser i baren, og borde og siddepladser er opstillet efter reglerne for sikker afstand.

 

Rengøringsstandarder

  • Der står håndsprit i receptionen, ved fællestoiletter og ved bespisningsstederne.
  • Vi sørger for rengøring ifølge myndighederne retningslinjer på både værelser og fællesarealer. Ud over den almindelige rengøring efter gæstens afrejse, sørger vi for regelmæssig desinfektion af udsatte overflader og kontaktflader såsom dørhåndtag, nøgler og nøglekort, kortterminaler og elevatorknapper med antibakteriel væske.
  • Hos os får du udleveret sengelinned og håndklæde i en pose ved ankomst. Linnedpakken returneres i samme pose ved afrejse i vores deponeringsskab i lobbyen. På denne måde er kun du selv i kontakt med dit sengelinned.

 

Gæstekøkken

  • Brug af gæstekøkken er på egen ansvar.
  • Der må max være 10 personer i gæstekøkkenet på samme tid.
  • Vi sørger for rengøring af gæstekøkkenet ifølge myndighedernes retningslinjer, og sørger bl.a. for regelmæssig desinfektion af udsatte overflader og kontaktflader, daglig udskiftning af karklude og viskestykker.
  • Benyt venligst det tilgængelige service i gæstekøkkenet, og stil det i opvaskemaskinen efter brug. Du må ikke selv vaske det op i hånden.

 

Morgenmadsbuffet og café BAR50

  • Vi serverer morgenmad i vores buffet, hvor personalet vil udlevere maden til dig med passende afstand. Her skal du følge afstandsmærkerne og øvrige anvisninger.
  • Vi sørger for øget rengøring i spiseområdet.
  • Respektér venligst afmærkninger og øvrige anvisninger i caféen.
  • Der er betjening i BAR50, som der plejer, men vi kan desværre ikke lade dig sidde i baren.
  • Vi har annulleret samtlige events i BAR50 til og med 8. juni 2020. Yoga, quizaften, Lille Kulturnat, brætspilsaften, koncerter og meget mere er derfor aflyst, indtil vi igen finder det forsvarligt at afholde events i vores café. Hold øje med vores events på vores hjemmeside.
  • Børn er velkomne som altid, men vi kan desværre ikke under de nuværende omstændigheder opstille børnehjørne i caféen. Her henstiller vi til, at man selv medbringer eget legetøj til børnene.

 

Fællesværelser

  • Vi sørger for at indlogere så få mennesker på vores fællesværelser som muligt, sådan at der max vil blive indlogeret 4 personer i et 8-personers værelse, osv., indtil retningslinjerne for området ændres.
  • Ønsker man ikke at bo på fællesværelse, er det muligt for vores gæster at opgradere til et privat værelse til en fordelagtig pris.
  • Du skal sørge for at benytte dit eget håndklæde og generelt rydde op efter dig selv og holde badeværelserne rene efter brug, så du tager hensyn til de andre gæster på værelset.

 

Personale

  • Alle medarbejdere har fået uddybende information om COVID-19 og instruktioner på baggrund af myndighedernes anbefalinger.
  • Vi har minimeret antallet af personale for at mindske smitte og passe på medarbejdere såvel som gæster ved at iværksætte et nødbemandingsteam, som arbejder i turnus.
  • Har vi medarbejdere, der viser tegn på sygdom, sendes de hjem øjeblikkeligt, hvorefter situationen håndteres efter specifikke procedurer.

 

Ønsker du at ændre din booking?

Vores branche rammes rigtig hårdt nu. Derfor håber vi, at du vil flytte dit ophold i stedet for at annullere det.

Hvis du har booket et ikke-refunderbart ophold til og med 8. juni 2020, kan du vælge at ombooke til en vilkårlig dato i 2020 uden ekstra beregning. Ønsker du ikke at ombooke til en specifik dato, kan du få tilsendt et gavekort, så du kan booke opholdet senere i 2020.

Ændringer til bookinger skal ske på mail gb@cphhostel.dk.

Vores telefontid er mandag til fredag mellem kl. 08.00-16.00.

Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan ændre din booking, såfremt du har booket det via en anden rejsepartner. Har du booket dit ophold gennem f.eks. booking.com eller expedia.com, skal du derfor kontakte dem i stedet. Vi opfordrer til, at du fremover booker direkte hos os - så kan vi bedre hjælpe dig.

  

Beskyt dig selv og andre

Vi beder alle om at respektere alvoren og beskytte sig selv og andre mod smitte ved at følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

  • Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
  • Host eller nys i dit ærme
  • Begræns fysisk kontakt
  • Vær opmærksom på rengøring
  • Ældre og kronisk syge – hold afstand og bed andre tage hensyn
  • Hvis du er syg eller har symptomer på corona, bør du isolere dig selv, indtil 48 timer efter symptomfrihed. 

Skulle vi opleve eller få kendskab til et tilfælde af coronavirus på vores hostel, håndterer vi situationen efter specifikke procedurer og i samråd med sundhedsmyndighederne.

Har du spørgsmål vedrørende vores håndtering af coronavirus, beder vi dig skrive til os på mail rec@cphhostel.dk.

Webdesign: Søgemedier A/S | Cookiepolitik
Top