Mangler I et sted til firmaarrangementet?
Vi sætter en ære I, at jeres fest bliver en uforglemmelig oplevelse, som jeres ansatte eller samarbejdspartnere sent vil glemme. Desuden hjælper vi gerne med alt planlægningen, hvor vores chefkok sørger for at sammensætte en lækker menu, ud fra jeres ønsker.
Skal dit firma holde et arrangement?
Hold møde i afslappende omgivelser
Vi kan hjælpe dig, hvis du ønsker at holde møde i rolige og afslappende omgivelser, hvor alt bliver planlagt til mindste detalje. I vores mødelokale har vi plads til 20 personer, hvor alt i moderne av-udstyr er til rådighed.
Ønsker I, at holde værdiskabende møder med aktiviteter som teambuilding, vinsmagning, outdoor events eller noget helt andet, kan vi også finde den helt rigtige løsning til jer.
Den ideelle frokostordning
Vi tilbyder også frokostbuffet som ordning til virksomheder alle hverdage fra kl. 11.30 - 14.00 ved mindst 10 personer. Menuen sammensættes af vores dygtige kokke.
Lad os hjælpe dig!
Vi tager gerne en dialog omkring, hvilke ønsker du måtte have. Du kan skrive til os på bar50@cphhostel.dk og høre om mulighederne. Derudover er du er også velkommen til at lave en aftale for en fremvisning af vores faciliteter i centrum af København.
Kontakt osFest med overnatning
Vores faciliteter rummer plads til mange mennesker og giver mange muligheder. Det gør ingen forskel for os, om dit arrangement er stort eller småt – vi kan vi helt sikkert hjælpe dig med at skabe rammerne for det idéelle arrangement.
Med udgangspunkt i jeres ønsker sammensætter vores chefkok en menu ud fra sæsonens bedste råvarer. Der er desuden mulighed for live musik, DJ og underholdning, hvis der skal sættes gang i festen.
Vi lægger ikke skjul på, at vi er et hostel, og de muligheder det giver dig for at tænke overnatning for dine gæster ind i arrangementet. Her er der også mulighed for at bestille separat brunch for gæsterne til dagen efter.
Arrangementer for private
Skal du holde privat fest? Det kan vi også klare. Vi har gæster der holder både fødselsdage, jubilæer, familiesammenkomster og barnedåb, m.m.